FemHealthData voor onderzoeksafdeling Universiteits medisch centrum Groningen - UMCG
Wat gebeurt er wanneer je een marketeer vraagt of je haar wetenschappelijk werk van afgelopen 10 jaar op de kaart wilt zetten?
1. Strategiesessie
2. Brand-story
3. Logo
4. Lanceringplan + Uitvoering
5. Website
6. Persbericht
7. Waardering van collega's, eindelijk gezien worden door board, Interview op de radio en eindelijk daar aan tafel komen waar je terecht wilt komen.
Salespresentatie loopt niet lekker
Klant wilt graag beter aansluiten bij de behoefte van de klant. De salespresentatie voelt als 'veel zenden' en hoe krijg je die klant nou meer betrokken in het verhaal dat je wilt vertellen?
Hoe 'raak' ik mijn klant beter?
1. Strategiesessie
2. Brand-story
3. Doelgroep onderzoek en opstellen persona's
4. Salespresentatie laten raken
5. Lekker lopende kloppende salespresentatie die wél converteert
Nieuw online programma lanceren
Je hebt 15 jaar kennis en ervaring in een online training gestopt. Nu wil je het graag over een andere boeg gooien. Maar waar begin je? Wie is doelgroep voor dit programma? Wat is je missie en visie en voor deze online training en hoe lanceren we het?
1. Strategiesessie
2. Brand-story
3. Doelgroep onderzoek en opstellen persona's
4. Aanbod neerzetten zodat deze past bij vraag doelgroep
5. Website klaarmaken
6. Lanceringsplan maken a.d.h.v. impactdoelen
7. Uitvoeren lanceringsplan
8. Eindelijk begint het te lopen! Nieuwe klanten komen binnen en we kunnen met veel plezier op een andere manier aan het werk!
Flyers die aansluiten bij de doelgroep
Hoe maak ik mijn flyers voor makelaar kantoren zo aantrekkelijk dat ze mij zéker de opdracht geven?
1. Mooie foto's laten maken
2. Bewijsmateriaal verzamelen a.d.h.v. reviews
3. Klantreis beschrijven
4. Alle certificeringen benoemen voor zekerheid bij zijn klanten
5. Mooie flyer op laten maken
6. Joost ontvangt zijn aanvragen gingen met 23% vooruit.